مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-13فرهنگي

فارس من| دلایل سیاه نمایی سلبریتی های وطنی از کشور


بسیاری از فیلمسازانی که آثار منفی و چرک نسبت به جامعه ایران می سازند، دچار خطای فکری «منفی نگری» نسبت به جامعه خودی هستند.

اینها عموما سوگیری و قضاوت نسبت به مسائل دارند، - گروه زندگی ـ زهره سعیدی :حضور جنجالی و پرحاشیه تعدادی از بازیگران سینمای ایران به بهانه اکران فیلم سینمایی برادران لیلا در جشنواره فیلم کن ، اکران فیلم توهین آمیز عنکبوت مقدس به ساحت امام هشتم شیعیان، امام رضا(ع) و برگزیده شدن بازیگر زن این فیلم با حاشیه های سیاسی فراوان، همه و همه در روزهای اخیر واکنش های زیادی از سوی شخصیت ها ، نمایندگان ادیان و بدنه جامعه برانگیخته است.

عده ای از مردم معتقد هستند هنرمندانی که به راحتی می توانند خارج از جامعه خود دست به اعتراض و انتقاد بزنند، رفتارهای ضدعرف و ضددینی نامرتبط با سبک زندگی اسلامی ایرانی داشته باشند، فیلم های سیاه و چرک بسازند یا در آن بازی کنند، جزو بدنه هنرمندان اصیل و واقعی قرار ندارند.

حالا این سوال ها مطرح می شود؛ سلبریتی هایی که ممکن است دست به وطن فروشی اینسوی آب یا آنسوی آب بزنند، از چه قشری هستند؟ یا اینکه چطور می توانند جامعه را همیشه چرک و سیاه به دنیا نشان دهند؟ اینها خود از چه بستری برخواسته اند و چه سبک زندگی هایی دارند؟ سالهاست باب شده که سلبریتی های وطنی برای کسب موفقیت و جنجال آفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دلایل سیاه نمایی سلبریتی های وطنی از کشور

فارس من| دلایل سیاه نمایی سلبریتی های وطنی از کشور